Kuku Singa TunggaL ( Rare ) (Sold Out / Telah ditebus)












Kuku Singa TunggaL ini saya dapatkan dipendalaman borneo semasa saya pergi mencari barang-barang mistik disana....Alhamdulillah semasa perjalanan saya ke pendalaman kampung suku-suku asli di sana saya terserempak dengan seseorang iaitu sahabat lama saya yang juga orang suku asli disana,kerana sudah lama tidak berjumpa dengan sahabat saya ini,beliau memberikan saya kuku singa yang ada dalam simpanan nya,sebagai tanda mata kerana sudah lama tidak berjumpa. menurut sahabat saya asalnya dia mendapatan kuku ini ada lima,tetapi sisa tinggal dua sahaja yang ada dalam simpanannya.,jadi beliau pun memberikannya kepada saya,kerana beliau tahu tujuan saya ke kampung pendalaman itu untuk mencari barang-barang yang asli dan ori seperti kuku singa tunggal yang saya dapatkan dari sahabat saya ini.. . ^_^
Kuku ini juga mempunyai khasiat Alami semula jadi dan mengandungi power ghaib yang sangat kuat kerana ia adalah jenis Tunggal..
Khasiatnya :
*Penaik semangat diri
*Penaik keberanian diri
*Penaik Semangat tempur
*Aura Penggerun Yang tinggi
*Tenaga segagah Singa
*Pengelak sihir
*Pagar Ghaib
*penunduk mata
*Suara Anda mampu menggetarkan hati lawan
*Dan pelbagai lagi power Ghaib Alami dari kuku singa TunggaL ini
Insya Allah....
Amaran : Tidak boleh ditebus oleh peniaga.....
Sangat Sesuai jika dibuat Loket..... ^_^
Mahar  (Sold Out / Telah ditebus)

No comments: