Minyak Pengasih Puteri Pelangi ( Very Rare ) (Sold Out / Telah ditebus)



Minyak Pengasih Pelangi berkhadam Puteri Pelangi,, Minyak ini hanya boleh diambil semasa timbulnya pelangi sahaja..
namun, begitupun untuk pindah milik harus ada dimana adanya pelangi yang timbul^_^
Minyak ini sangat special bagi saya...
Tak perlu saya ceritakan panjang lebar tuan-tuan dan puan - puan mesti tahu apabila pelangi muncul pasti ramai mata yang memandang akan keindahannya... Kuasa Alllah yang maha kuasa...
Minyak pelangi ini sangat ampuh untuk pengasihan dan pelbagai keindahan mengikut niat hati ^-^
Keindahan yang saya sukai dari minyak pelangi ini, adalah apabila rezeki dan jodoh anda.. minyak ini akan penuh dengan sendirinya apabila pelangi muncul dan memancarkan keindahan nya....
walaupun tinggal setitik sahaja jika rezeki anda ianya boleh naik atau penuh dengan sendirinya dengan syarat iaitu mesti ada pelangi ^_^ insya Allah.....
Alhamdulillah keindahan minyak pelangi yang pernah saya berikan kepada salah satu sahabat saya ianya hidup dan selalu penuh dengan sendirinya jika adanya pelangi walahuallam.....da rezeki dia...
Minyak pelangi adalah salah satu minyak dari ghaib, mendengar namanya sahaja sudah menyejukkan hati apatah lagi memiliknya....hehehe
Mahar  *Sold Out / Telah ditebus*

No comments: