Pengumumam :

Sejak akhir-akhir ini saya selalu mendapat panggilan dan pertanyaan melalui whatsapp,inbox,sms..
bertanyakan soal saya ada kaitan dengan mana-mana blog mistik mahupun penjual barangan mistik di fb
di sini saya ingin menegaskan bahawa saya tiada kena mengena atau hubung kait antara penjual mistik mana pun,di semenanjung,saya cuma mempunyai 1 blog sahaja dan saya mencari barangan saya semua dari borneo iaitu sabah,sarawak
dan kalimantan (pulau borneo)
saya tegaskan sekali lagi barangan saya,saya cari sendiri di borneo sabah,sarawak mahupun kalimantan dan berjumpa dengan
guru saya dan orang asli suku dayak(iban),sungai,kadazan dusun,bajau,bugis dan suku-suku asli yang ada disana.....
saya harap selepas kenyataan ini tiada lagi pertanyaan pelik dan tak masuk akal....
jangan buang masa anda secara percuma dengan pertanyaan macam tu, sila baca dahulu semua keterangan diblog saya
yang sudah saya paparkan panjang lebar kepada anda.....
Akhir kata saya Mohon maaf jika ade kata-kata yang tidak berkenan dihati ^_^

No comments: