Tiga Energy

ASsaLamuaLaiKum WaRahmatULLahi WabaRakatuH....
Saya menerima tempahan Membuat pengisian Energy dan Aura ke atas semua barangan mistik,batu,geliga,keris,dll....
Proses pengisian memakan masa selama 3mlm,Dimulai pada hari kamis malam jumaat dan dikunci pada hari sabtu....
Pengisian meliputi pengasih,pelaris,Aura dan energy diri.....
Malam pertama pengisian akan dibuat oleh orang ghaib...
Malam kedua pengisian dibuat oleh saya sendiri untuk mengambil energy Alam yakni energy Matahari selama 1jam keatas barangan Anda.
Malam ketiga penyempurnaan kekuatan mengambil suatu kekuatan dari Air.
Jika berdekatan Anda boleh terus menjumpai saya memberikan barangan Anda....
Jika anda berjauhan dengan saya maka barangan anda hendaklah DiPoskan ke saya setelah selesai maka barangan Anda akan saya Poskan kembali Anda...
Untuk pengisian keatas diri anda. anda mestilah berjumpa secara langsung dengan saya....
Saya tidak menerima pengisian ke atas diri anda secara jarak Jauh....
jika berminat sila Hubungi saya call / Whatapp : 016-7679867 Man.

No comments: