Mustika Ghaib Gunung Kawi (Sold Out / Telah ditebus)

Assalamualaikum.....
Bismillah hirrahman nirrahim
Mustika Ghaib Gunung Kawi
Mustika ini adalah hasil proses penarikan yang diambil oleh seorang
panglima ghaib dan diberikan kepada saya...
Mustika ini berasal dari tanah seberang Gunung Kawi yang memang terkenal
dengan aura mistiknya....
Mustika ini mempunyai khadam dan nama aslinya...
Namanya akan saya beritahu kepada pemilik mustika ini semasa proses pindah
milik....
Energy Ghaib yang terkandung dan kekuatan energy khadam pada mustika ini sangat
kuat...
Mustika ini juga banyak diperebutkan oleh orang-orang ghaib...
Keindahannya dengan izin Allah:
*Kekayaan.
*kejayaan.
*Kelimpahan rezeki dengan ikhtiar dan usaha.
*Membuka pintu rezeki dari segala penjuru.
*Pelaris perniagaan mahupun pelaris diri.
*Membuang segala macam aura negatif atau kesialan pada diri dengan izin Allah.
*Energynya mampu membawa suatu kesuksesan dan kejayaan dengan izin Allah.
*Insya Allah apapun yang abda kerjakan ianya mampu membawa suatu kejayaan dan
 kesenangan dengan syarat berdoa,usaha dan tidak sombong/takabur kerana energy
 mustika ini sangat kuat dan sentiasa membantu membukakan jalan memcapai suatu
 kejayaan dengan izin Allah.
*Dan pelbagai lagi yang saya rasa tidak perlu saya terangkan secara panjang lebar
 biar anda yang rasai sendiri.

Akhir kata...nasihat saya bagi pemilik baru mustika ini,jagalah baik-baik mustika
ini kerana ianya tidak akan dapat lagi,sekalipun dibuat proses penarikan energy dan
khadamnya tidak sama....
     (Sold Out / Telah ditebus)

No comments: