Kayu LAMJALLAH ( NOT FOR SALE )

Kayu LAMJALLAH ( NOT FOR SALE )
ASSALAMUALAIKUM.........
Setiap pengamal kebatinan tentu mengetahui Rahasia Amalan Asma LAMJALLAH....
Terlebih lagi jika digabungkan dengan simbol unsur energy alam yang terdapat pada kayu & batu & pelbagai barangan lainnya..
Kayu ini saya dapatkan 8bulan lepas diatas puncak bukit cepal semasa perjalalan kerohanian dibeberapa bukit didaerah batu pahat....
Ingin dijadikan cerita semasa hendak hiking ke atas bukit cuaca pun sudah mulai menunjukkan petanda, mendung dan mulai gelap seperti akan turunnya  hujan yang sangat lebat,tapi yang peliknya setelah tiba di puncak bukit dan selepas memotong kayu ini kurang lebih 15 minit cuaca tiba2 kembali cerah dan tiada tanda2 seperti mahu hujan dan sebagainya...
Wallahualam... Hanya Kuasa Allah yang mampu berbuat sedemikian setiap kejadian adalah rahasia Allah...
Kayu ini saya update sebagai tatapan para sahabat pengunjung blog dan tidak untuk dilepaskan terkecuali boleh dipinjamkan kepada orang yang benar2 dalam keadaan darurat...
Kayu ini sangat sesuai dipakai untuk ikhtiar oleh anda yang melakukan kerja2 yang berbahaya...
Tidak digalakkan digunakan oleh orang yang bersifat angkuh / Tinggi diri...
Akhir kata semoga dengan perkongsian ini dapat menambah ilmu & wawasan sahabat sekalian didalam bidang mistik & Rahasia Ilmu kebatinan....
Sebenarnya banyak lagi rahasia yang mahu saya ceritakan mengenai Rahasia kayu & permata LAMJALLAH.. akan tetapi saya mohon maaf kerana saya tidaklah pandai dalam hal karangan & penulisan blog...insyaAllah lain hari nanti saya akan kongsikan serba sedikit perjalanan mistik mendapatkan pelbagai barangan mistik & Kaedah serta pelbagai petua & Ilmu membuat minyak pengasih...

No comments: