Tasbih karomah berkhadam






Tasbih karomah berkhadam
Tasbih-Tasbih karomah super full pengisian power pengaseh rezeki.
ini telah diisikan khadam pengaseh khadam rezeki dan khadam aura.
telah dibuat pengisian menyerap 3 energi ghaib di daerah borneo.
mempunyai power aura yang sangat kuat.
setiap barang mampunyai kelebihan tersendiri akan tetapi power utama semua barangan ini lebih kepada pengasih dan rezeki.
special power extra pengisian :
-perubatan saka,jin dll
-meningkatkan deria batin
-kewibaan tingkat tinggi
-pelbagai barangan mistik boleh ditapakan bersama2 dengan tasbih untuk tujuan meningkatkan power smua barangan mistik anda dan
membuang aura negatif yang terdapat pada barangan anda.
mahar rm.217
whatapp/call : 016-7679867 Man

6 comments:

Anonymous said...

saya nak Tanya tentang tasbih koramah, saya nak tahu lrbih lanjut tentang tasbih berkenaan. Boleh tak tuan jelaskan lagi fungsinya?

binjai said...

Assalamualikum.. saya nk bertanya.. tasbih karomah ni ada berapa biji?

www.panglimaalam.blogspot.com said...

Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh tuan2.... Nak tau lebih lanjut siila terus sms/call/whataapp saya 016-7679867 man.
Tasbih karomah ini 99 biji tuan, asli dari batu.

Anonymous said...

Ada x tasbih karomah akbar

Anonymous said...

Tasbih karomah dgn tasbih karomah akbar apa beza? Tasbih karomah ini d pbuat dr pd apa? Hubungi sy 0122121050

www.panglimaalam.blogspot.com said...

Sudah saya terangkan di atas tuan.....
Jika berminat sila terus hubungi saya dahulu 016-7679867 Man