Gelang Kaukah & Cincin kaukah (Sold Out / Telah ditebus)











Kayu kaukah mempunyai Anugrah Allah Swt Berkhasiat Alami :

1. Dapat menghalau jin.  jembalang,sekiranya anak kecil di rasuk syaitan gosokkan di bagian dahinya.

2. Dapat menghilangkan sakit gigi dengan cara merendamkan kayu koka kedalam air, dan airnya dibuat kumur2 lalu di minum.

3. Jika anda memakai kayu koka
Yang bersentuhan langsung pada kulit,,sekiranya di gigit atau di sengat binatang berbisa seperti ular dan sebagainya Insya Allah kayu koka ini dapat mengurangkan kesan bisa dan apabila di gigit binatang tersebut maka letakkan kayu koka di tempat yang tergigit hingga hilang segala bisanya.

4. Jika dipakai,maka akan sayanglah dan senang orang kepadanya yang memakai.

5. Sekiranya diserang sakit kepala boleh digosokkan dibahagian yang sakit.

6. Apabila sakit tekak seperti ugam dan ruam panas rendamkan kedalam air. Kemudian diminum atau hanya di titiskan di bahagian ruam sahaja.

7. Sakit urat saraf atau otot gosokkan dibagian yang sakit berulang kali hingga sembuh.

8. Apabila anda memakai kayu koka ini kemudian terkena air panas atau percikan minyak panas Insya Allah akan merasa panas sebentar saja dan tidak mengelepuh.

9. Apabila anda memakai kayu koka kemudian ada orang yang berniat ingin berbuat jahat kepada anda Insya Allah niat itu tidak akan jadi dia lakukan.

10. Apabila kayu koka kita dekatkan pada ular ia tidak akan berani menghampiri kita..dan jika di sentuh pada ular maka tulangnya akan patah.

11. Apabila budak-budak terkena demam rendamkan kayu koka kedalam air lalu usapkan dan minumkan Insya Allah panas badannya akan turun.

Dan perbagai lagi khasiat Alami kayu kaukah Insya Allah semua atas izin dan kuasa Allah Swt......

 (Sold Out / Telah ditebus)

No comments: