Simpul Kain Menikah (Sold Out / Telah ditebus)




SimpuL kain menikah
Kain ini bukan sembarangan kain,, ianya adalah kain menikah yang sangat terkenal keampuhan dan khasiat alami/natural nya ditanah borneo.
Walaupun kain menikah ini mempunyai khasiat semula jadi, ianya perlu dibuat simpul dengan kaedah dan petuah yang betul dengan ilmu tanah borneo sebelum digunakan..
Cara penggunaan kain simpul ini amat mudah..anda hanya perlu letakkan nya didalam beg duit anda sahaja..
Khasiat kain simpul menikah ini insya Allah :
*Pengikat jodoh
*Penunduk
*Membuka pintu rezeki
*Penakluk
*Pembungkam
*Kasih sayng
*Cinta berahi
*Pengasih sekampung
Kain ini juga boleh dipotong sedikit sahaja dan di campurkan kedalam minyak pengasih anda,mengikat minyak,dan barang2 mistik seperti geliga,batu dan pelbagai lagi
barangan mistik kesayangan milik anda... Ia secara automatic menambah aura kekuatan power barangan anda..Hanya barang anda yang asli mempunyai aura, baik itu aura pengisian mahupun pengisian aura tenaga dalam dan barangan anda yang berkhadam.
kesan selepas anda membungkus barangan anda, khasiatnya akan anda rasai selepas 7hari, power barangan mistik anda akan meningkat insya Allah..
Tahap peningkatan power barangan anda,adalah mengikut power barangan anda sendiri,semakin kuat minyak pengasih,geliga,batu,etc anda semakin besar pula pengaruh
aura kain simpul ini untuk meningkat kan power pada barangan anda..
   (Sold Out / Telah ditebus)

No comments: