Minyak Pugai Angin (Sold Out / Telah ditebus)





Minyak Pugai Angin ( berkhadam )
Bagi saya Minyak ini adalah minyak terbaik diantara minyak-minyak pugai yang laen yang sudah pernah saya post dulu2....
Terdapat 1 kelebihan minyak ini yang membuat saya senang akan minyak ini...kerana minyak ini xperlu dicalit,mahupun dipakai........
Kesan minyak ini selepas guna boleh dilihat dlm 30menit / 1jam.....
P/S : jangan bertanya soalan yang pelik
Sila anda suruh orang yang arif untuk scan dahulu power minyak ini sebelum anda menebusnya...
Xperlu saya huraikan dengan panjang lebar, hanya jauhari yang mengenal mahnikam.....
Pantang Larang :
* Jangan digunakan untuk tujuan tidak elok..
* Jangan mengacau bilau kan rumah tangga orang lain..
* Jangan dibawa melintas laut.
 ( Jika nak melintas juga akan saya bagi tahu cara membawanya dengan petua rahasia minyak pugai )
Khadam nya adalah salah satu khadam dari ilmu bayu barja yang menguasai 4penjuru mata angin...
Amaran : jagalah akidah anda semasa menggunakan barang2 mistik,, yakin dan percaya dengan kuasa dan izin Allah sahaja......
Semua barang2 mistik tidak ada kuasa apa2 terkecuali dengan izin Allah swt..
Mahar (Sold Out / Telah ditebus)

No comments: